Pitkästä pitkästä aikaa laitan kokkauksiani tänne vaikka kyllähän sitä ruokaa tulee tehtyä joka päivä, mutta eihän niitä kaikkia voi eikä kerkiä kuvaileen.Monesti käy niin ruoat/herkut häviää suitsait sukkelaan suihin eikä niitä kerkiä/muista kuvata :P
Nyt on mukavaa kun saa omasta puutarhasta/kasvimaalta kaikennäköistä syötävää kuten perunat,porkkanat,punajuuret,kurpitsat,salaatit,lehtikaalit,pinaatit,yrtit viinimarjat,omenat ynm.
Kuivaa on kyllä ollut tänäkin kesänä ja siksi sato jää vähän pienemmäksi.Tyrniä ei saada tänä kesänä ollenkaan eikä vadelmia.
Reseptit ohjeisiin kuvateksteissä :)
Onko kuiva kesä vaikuttanut sinun kasvimaan /puutarhan satoon ja miten?
Mukavaa elokuuta ja kiva kun kävit blogissani <3